MahL Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Jag har ett program som heter Alexa och jag kan inte tabort det hur ska jag göra då? Fast innan jag tar bort det så vill jag veta om ni vet vad det är för något om det är något bra program eller vad det är? Citera
Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 För att ta bort det tror jag att det går att ... Start/Kör/Regedit/ Sen söker du upp filen och tar bort den Citera
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2004 För att ta bort det tror jag att det går att ... Start/Kör/Regedit/ Sen söker du upp filen och tar bort den ok tack ska prova det efter att någon säger vad det är om någon vet Citera
Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Varför testar du inte programet? Citera
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Varför testar du inte programet? för att det inte fukar att göra något med det Citera
Paradox Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Vad står det när du försöker at bort den? Citera
MahL Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2004 Vad står det när du försöker at bort den? inget för att jag huttar det inte när jag går in på kontrollpanelen och ska gå därigenom och ta botr det Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.