Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag har Master Ball på Crystal och ej gjort av med den än. Lugia råkade jag svimma och jag glömde spara framför honom Ho-oh hände med samma sak Entei & Raikou pallar jag inte att fånga Suicune har jag redan Snälla jag behöver hjälp! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Använd den på en Sentret i lv.3 utanför staden där man börjar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Palla Sentret. Jag tycker att du ska spara den tills vidare. Om du bara av någon slump skulle möta t.ex Raikou eller Entei så har du ju din Master ball och fånga den med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Hur har du kunna möta Ho-oh utan att ha fångat Raiko och Entei? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Ho-oh kan man möta utan att möta någon annan legendarisk pokemon innan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Inte på Kristall, det är bara på Silver och Guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 det är faktiskt sant -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 @jay Den enda man behöver möta för att möta Ho-oh på kristall är Suicune, och honom har redan FisharMario mött. Så är den saken ur världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 det är när man har fångat alla tre som man får gå upp i tornet där Ho-oh är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Jag vet inget om saken faktiskt, jag kommer inte ihåg vilken ordning jag fångade dem med, kan vara som du säger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 man kan ha dom i vilken ordning som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg