love_game Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Ni måste hjälpa mig på spelet... :( Har kommit till gruvan och har skrapat bort meddelandet om att allt guld ägs av Edwardfamiljen, och har godiset och ett kugghjul i väskan... VAD SKA JAG GÖRA?? Snälla hjälp mig jag skulle vara väldigt tacksam. Jag vill bara veta hur jag kan komma vidare inte mer... Tack på förhand! / Love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astmatiker Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Tjena vet du vad edward mansion porten är? gå till den det finns en liten dosa nån stans på den sätt i kugghjulet i den sen så är du inne! tror det var så allafall MvH jakob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scar Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Tjena Vet du vad Edward Mansion-porten är? Gå till den. Det finns en liten grej på den. Sätt i kugghjulet i den. Sätt ihop skylten utanför. Skriv in Edward-tecknet. Sen så är du inne! MvH jakob Ändrade lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg