Hoppa till innehåll

Mitt Wow Verkar Inte Må Så Bra


Schassen
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag skaffade wow för kanske 1 månad sen nu allt gick ju jätte bra tills jag fick min nya dator.

Spelade wow ett tag på den utan några problem alls tills en dag då allt blev fel.

 

Började då jag skulle starta wow då jag fick upp ett felmeddelande ( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...4/wow_fel_2.JPG ) och sen så trycke jag ok var på det avslutades och jag kom ut på skrivbordet igen.

Installerade då om mitt wow i hop om att det skulle lösa sig men det blev samma problem igen.

 

Tog då fram den senaste pc gamer skivan jag ahde och installerade dom senaste drivrutinerna till mitt grafikkort och startde om datorn efter det.

Då gick det att spela igen och då blev jag mycet glad men så hände samma sak igen bara några dagar senare.

Provade nu att bara installera drivrutinerna till grafikkortet och det gick ju bra.

 

Efter att ha gjort så i ca 2½ vecka blev jag less och kollade wow´s hemsida för hjälp och där stod det att jag skulle avinstallera spelet (som om jag inte gjort det tidigare?) köra en felsökning på hårddisken där spelet hade varit installerat och sedan köra en defrag på den disken.

 

Eftter att jag gjort allt det där så skulle jag installera wow får enligt hemsidan så skulle det fungera då, men det gjorde det inte.

 

Så jag skapade en tråd på Fragzone för att hör om dom kunde hjälpa mig men då fick jag till svar att jag skulle maila blizzard (vilket jag ska göra senare) men innan jag gör det så skulle jag vilja ha lite hjälp från nån annan.

 

Btw så fick jag ett nytt felmeddelande efter att ha installerat om spelet ( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...el_pa_wow_2.JPG )

 

Skulle bli mycket glad om ni kunde hjälpa mig med detta problem.

 

Btw så kan jag säga att jag inte har varit här på väldigt länge nu pga av att jag har spelat wow plus att skolan och mitt sommarjobb har tagit upp en massa tid.

Sen så har jag börjat sitta på fragzone och pcgamers forum också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...