Kamikazee Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 jag har fastnat i börja av spel jag fattar inte hur man kommer ut ifrån tåget snälla hjälp mig !! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Snällla svar :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 SNÄLLA HJÄLP MIG JAG FATTAR 0 PÅ BÖRJA SNÄLLA HJÄLP :cry: :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNoob1 Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/fi...evil_zero_l.txt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Mmm jätte bra Med din Hemsida den går inte ju och jag kan inte så bra på englska :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Hur du kommer ut: 1. Ta dig till rummet längst fram i tåget. 2. Läs filen du hittar där och spring längst bak med en av karaktärerna. 3. Slå in bromskoden på maskinen där bak. 4. Byt till den andra karaktären och slå in koden där fram. 5. Nu bromsas tåget in och du hamnar i ett hus. Behöver du mer nogran hjälp så PMa. Jag vet ju inte exakt hur långt du kommit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) TACK SÅ MYCKET men jag hittar inte koden sen jag har jag en hookshot och var är koden och TACK SÅ MYCKET :D :) :) :student: Redigerat 18 Augusti 2005 av MetroidvsHalo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 ;) Det står nått med magnet card var hittar man den :huh: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 hm... jag minns inte hur man hittar det sry... kanske i ett rum eller av en död passagerare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Om men snälla var finns mangeig card det står att man måste ha det plus jag har dödat alla ägg och jag har hookshot :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Är Resident Evil ett bra spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 21 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 (redigerat) Japp.... men på första börja är det skit svårt jag fattar inte hur man får mang card jag böver hjälp snälla :bah: Redigerat 22 Augusti 2005 av MetroidvsHalo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg