Gäst Johan3043 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 mm han rockar fett!!! OCh alla urga ett nytt forum om ni ska holla på och säga att han e dålig!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Jag gillar inte grodan Men låten gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 (redigerat) håller med fishar mario. Om du vill se den så gå in på www.hamsterpaj.net o klicka på kul eller underhållning sen flashfilmer. PS: det kan ta väldigt lång tid att ladda. Redigerat 3 September 2005 av Foxyrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Hylla Britt-Erik Hylla Britt-Erik det var han som gjorde låten 2-taktare så det är han som egentligen är Crazy Frog men han var tvungen till att sälja rättigheterna(lr va den nu var) till den låten. Så det är där ifrån Crazy-Frog egentligen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag gillar Crazy frog. Speciellt hans röst! Och så gillar jag filmen "The annoying thing", vilken Crazy frog är med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Crazy frog rules!!! :D Tröttnar aldrig på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Uj,uj,uj!Jag läste i en tidning att Crazy Frog var en helt vanlig kille och ingen groda!Visste ni det?Jag ville bara säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Crazyfrog va kul i början, men nu e han bara störande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 han kommer upp för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Han kommer upp överallt! Snart kommer väl hans huvud plötsligt dyka upp i Bolibompa i 3 sekunder och så åker den ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 va e bolibompa? crazy frog e bra men han e tjötig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 VET DU INTE VAD BOLIBOMPA ÄR?! :blink: Ett barnprogram som visar små barnfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.