Gäst Carl Johnson Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Skrivet 8 Augusti 2005 snart börjar världens bästa serie igen! LOST!!! Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Skrivet 8 Augusti 2005 jag tror att dom som tittar på lost redan vet det... men du har rätt det e ju nästan världens bästa serie! Citera
kola_king Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Skrivet 8 Augusti 2005 Vad handlar den om? Har aldrig sett den. Citera
Tomi Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Skrivet 9 Augusti 2005 Vad handlar den om? Har aldrig sett den. det är ett flygplan som störtar på en öde ö (tror de) men de märker snart att det finns liv där som t.ex. en isbjörn och en fransk kvinna som led skepsbrott där för 16 år sen. :) Citera
Rallypacker Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Skrivet 9 Augusti 2005 Har väntat på det här ögonblicket! Men det är för jävligt att dom ska ha ett sketet uppehåll mitt i säsongen. Citera
Yamoto Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Skrivet 9 Augusti 2005 vet någon vilket datum det börjar igen?.. jag älskar den serien :gitarr: Citera
Pikachu86a Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Skrivet 9 Augusti 2005 Ja det undrar jag också vilket datum det börjar. Det ska bli kul att det drar igång igen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.