Gäst Carl Johnson Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 snart börjar världens bästa serie igen! LOST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 jag tror att dom som tittar på lost redan vet det... men du har rätt det e ju nästan världens bästa serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Vad handlar den om? Har aldrig sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Vad handlar den om? Har aldrig sett den. det är ett flygplan som störtar på en öde ö (tror de) men de märker snart att det finns liv där som t.ex. en isbjörn och en fransk kvinna som led skepsbrott där för 16 år sen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Har väntat på det här ögonblicket! Men det är för jävligt att dom ska ha ett sketet uppehåll mitt i säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 vet någon vilket datum det börjar igen?.. jag älskar den serien :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Ja det undrar jag också vilket datum det börjar. Det ska bli kul att det drar igång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.