drage Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Vad hände? mitt inlägg försvann så jag skriver det här: Jag har gta:sa till ps2 och undrar: jag vet hur man kan ta upp hjulen men kan man rikta motorerna så att man får högre fart i hydran? har hört att det ska gå till pc men funkar det till ps2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Nej de kan man inte göra de skulle va lite konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Ställ planet längst upp på en backe, håll inne gasen, rulla ner för backen, lyft planet så kan du styra som ett vanligt plan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 ja det kan man tryck O + vänster analog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jaha du mena flyplanet jag trodde du menade gasen till bilen! :blink: :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 du menar nog att man ska ta upp hjulen eller?? men det gör man om man trycker på R3 eller L3 en av dom kommer inte ihåg vilken!:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 dra fram högra spaken så ändras motorerna. det kan ta en liten stund Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 precis nu kommer jag ihåg satt igår på natten o spela man drar fram högra spaken o det e L3 efter 3 sekunder nästan så får du bättre fart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 tryck r3 för att landnings hjulen ska gå in sen håll r3 framåt så går den snabbt dra spaken bakåt igen för att sväva igen :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg