love_game Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Jag har fastnat i The Mansion. Jag har kommit förbi den allra första dörren när man kommer in men sen så är det slut hjälp mig komma vidare... Långt! Snälla! /Love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astmatiker Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag har fastnat i The Mansion. Jag har kommit förbi den allra första dörren när man kommer in men sen så är det slut hjälp mig komma vidare... Långt! Snälla! /Love_game Du ska ta kort på de två fågel tavlorna och sätta de så att det blir en fyr klöver med hjälp ad DAS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag skrev just att jag kommit förbi den dörren. Men sen? /Love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scar Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Beskriv mer, vi kan inte komma ihåg allt när du skriver så. Är det någon grej du har fått? Är det någon dörr du inte kan öppna? Ser något misstänksamt ut. PM:a mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg