Sjoeberg_ Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Hur ska jag göra för att spela 2 spelare på mitt GTA San Andreas? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Det finns olika ställen du ska gå till. Dom är markerade me 2 röda gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Om du har gjort ett uppdrag så att man får en flickvänn i los santos så finns de 2 röda gubbar vid hennes hus där kan man köra 2player! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 ikonene behöver inte va röda dom kan vara svart också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 här är en karta över 2 playerställen har testat alla som finns i los santos och en i las venturas så jag tror inte man måste låsa upp dom på kartan, kan säga en enkel: finns en nära big smokes hus i los santos gå till några vita hus med staket runt hoppa över staketet sen ska det finnas 2 play symbolen där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Jag tror att det finns ett fuska så det går att spela 2 players överallt :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag tror att det finns ett fuska så det går att spela 2 players överallt :kung: Ingen värkar ha samma humor som mig här. =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 skule vart grymt om en kunde köra tank o den andra skjuta bomber eller en styr helikoptern o den andra sjuter :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_PlayStation Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Hur ska jag göra för att spela 2 spelare på mitt GTA San Andreas? :( Lätt. Bara skaffa en flickvän och gå till hennes dörr och där är en ikon föreställande 2 röda gubbar. :evil: Okej, inte såna gubbar utan vanliga. Gå på den... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg