Hejsan är det nån som spelar basketboll isåfall vilket lag och favorit spelare och Numer
Basketboll
jag spelar. men dom visar aldrig basket i tv. BARA fotboll! <_< :angry:
Jag spelar i Ale Basket. Min(a) favvospelare e nog Shaq O'Neil eller M. Jordan!
Jag har nr. 14 i laget!
Jag spelar i Fjärding Laker (fånigt Namn) Nr. 23
Favospelare:Allen Iverson, dwanye Wade och T-Mac
Ändrad.
Jag tycker inte att basket är så kul så jag spelar inte :huh:
Basket är bland dom roligaste sporterna i världen att spela, tiita på och lira på ex. Xbox. tyvärr har jag aldrig spelat i någon klubb.
Favorit-spelare: LeBron James & Steve Francis
han heter Shaquille O'neal...
ja spelar i SSK (Sätila Sport Klubb...)
favvosar: Shaquille O'neal, Kobe Bryant, Allen Iverson och Vince Carter...
Hur går det för er som spelar
Magic Johnson och Michael Jordan, kommer alltid vara mina små basketgudar.
Iaf, jo jag lirar mycket fritidsbasket, blir en hel del ut på stan o lira runt me polare.
vi vann just serien :D
Nej, jag spelar inte. Jag spelar iblans på rasterna, men inte ofta!
Visste ni att Magic Johnson Eller Ervin Johnson som han heter kommer från den staden jag bor i :D
har spelat basket förr.
Ehhh finns det basketlag i sverige! nåja favorit spelare:LEbron James Vince Carter Kobe Bryant Shaquille o Neill Dennis Rodman (Vet int om han slutat).
Tja,Spelar basket & älskar det mer en något annat på denna jord!!!Favorit spelare är:Dwyane Wade(Miami Heat´)LeBron James(Cleveland Cavaliers)Tony Parker(San Antonio Spurs)Larry Hughes(Cleveland Cavaliers)......Favorit lag:Såklart Miami Heat´ :cool: ........f*n vf blev Shaq skadad i Playoffs!!!!!Dom skulle vunnit över både Detroit Pistons & San Antonio Spurs om Shaquille O´Neal inte vara skadad! :(
↗ till inläggetjag spelar. men dom visar aldrig basket i tv. BARA fotboll! <_< :angry:
Sorry för dubbelinlägget men du RSX RSX det visas faktiskt NBA på Canal+Sport
Jag Spelar inte Basket Men mi storebror han har nummer 8 men jag vet inte vad laget är
enda dåliga med shaq, e hans fulhet... men han har grymma muskler ;P
Basket är kul, fast själv spelar jag inte.
Gillar inte basket så mycket,gillar fotboll ;)