PhenomII Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Hej vet någon en br sida där de flästa bugar i super mario 64 ds fins helst med filmer somm visar hur man djör. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Det finns ju en tråd om det här i ds forumet som heter "Buggtråd för SM64DS" eller något liknande. Kolla den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 jag har kollat den men filmen om hur man tar sig upp på tacket fungerar inte. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Mmm, jag vet. Han behöver ladda upp dom igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Ska sicka ett medelande till han. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Det har jag redan gjort han kommer nog att fixa det, men om du försöker jävligt mycket så är det inte så svårt du ska bara få kameran att fastna mot väggen eller nått sånt när du tar dig upp sen är det bara att göra som i bugg tråden och försöka hoppa upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 14 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 :meddum: Om du kan det så filma av när du jör det och sckia till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Testa att googla eller gå in på http://www.gamefaqs.com.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 youtube.com är en bra hemsida för buggar! sök på GLITCH mellanslag vilkent spel som helst! tex. GLITCH SM64DS! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg