sboy2 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 det är nått konstit för när jag tiitat igenom hela tex allmänt forumet så är den fortfarande orange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Om du tryckt på Bakåt vid nät menyn så e de ju klart att de e orange där då... datan e ju dum så hur skulle den fatta att du läst de (eller va man ska kalla alla dessa miljarders prickar på rutan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 nej jag trycker nästan aldrig på bakåt knappen och jag tror ite att det är datorn det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 så blir det för mig med, kosigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag tror att det kan vara så, så att ni ska se att ni har vart där för det blev så för mig med när vi hade vår andra data, men nu är det bra fast det är det äna jag kan tänka mig att det skulle vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.