Gäst Carl Johnson Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Skrivet 10 Augusti 2005 Har kommit till ett ställe där man först dödar två figurer, sen plokar upp en fackla som ej brinner, tänder den, sätter den i en hållare, och slutligen tittar ut över fyra bord med lysande prickar på. Det finns även ett antal bokhyllor men typ två bakom borden, i dom finns fyra böcker som kan dras ut. Hur gör man där?? Vad har prickarna med böckerna att göra?? det är olika antal prickar på varje enskilt bord. Väldigt tacksam för ett snabbt svar.
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Skrivet 4 September 2005 oj oj jag e också där men jag tror det inte gå att lösa jag sålde mitt spel efter det
Gäst Carl Johnson Skrivet 4 September 2005 Rapport Skrivet 4 September 2005 oj oj jag e också där men jag tror det inte gå att lösa jag sålde mitt spel efter det haha, okej. :) vad fick du för det? ja ska nog klura ut det.....
Dream Skrivet 4 September 2005 Rapport Skrivet 4 September 2005 om jag ska vara äligt äe spelet svårt att får tag i så jag sålde till en gammal gubbe med ps (låter helt ottoligt att nån gammal man kör det) priset var 350kr ^_^
Rekommendera inlägg