B4z4r Skrivet 29 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 alla lag har en bra sida och en dålig men dom är inte mesar för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 ö manga master lvl 86 och lvl76 trodde det bara fanns till lvl60 <_< jag spelar på aszune och har daniel-druid-lvl29 neyman-palain-lvl22 Äntlingen nån som försöker sätta han på plats.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Quisties (Vad förväntade du dig? =P), 25+ Gnome Mage (Tailoring/Enchanting) + Några alts. Kör på Earthen Ring, älskar Rollspel (Yarr, me be an dang'us pirate n' this be me ship! =P) Skicka mig en /w eller ett brev om du säljer silke billigt... eller behöver hjälp eller liknande. Ohh , dan va cool du är . du har säkert en Pladin , med Lightforged (så klart) lite gay då en Mage Human Också sen kanske en hunter .men jag äger dig iallafall nu när jag är High warlord så har jag all respekt jag kan få Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Jösses -.- Finns det nån anledning att respektera en person med hög Honor rank? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 david og dra åt där pepparn växer du bara kommer in i den här tråden och klaggar på att folk är alliance och skryter om att du har högg rang eller rank eller va sjutton det heter :gitarr: skapa en egen tråd istället då som handlar om horde men komm inte in här och gnäll som en j*vla 6 åring att horde är bättre :evil: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Quisties (Vad förväntade du dig? =P), 25+ Gnome Mage (Tailoring/Enchanting) + Några alts. Kör på Earthen Ring, älskar Rollspel (Yarr, me be an dang'us pirate n' this be me ship! =P) Skicka mig en /w eller ett brev om du säljer silke billigt... eller behöver hjälp eller liknande. Vem i helsike ger dig respekt för din honor, fortsätter du såhär tänker jag samla in en protest lista mot dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Urspårad tråd... skärpning. Låser tråd, här är bara en massa spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg