Gäst Johan3043 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Hejsan jag känner mig sugen att Göra en clan men jag vet ej hur man gör och undrar om kanske nån här vill göra en clan emd mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) Nja vart bor du Redigerat 10 Augusti 2005 av GTA-PALLE** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 du måste först ha en hemsida, sen så går du till www.clanbase.com och blir medlem och registrerar klanen.. OBS hemsidan måste godkännas av clanbase Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jag bot i halland och har ej en hämsida men jag tänkte om nån har en hemsida <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 man behöver inte ha en hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Man behöver inte alls joina clanbase :S Tips: Lär dig lite html och ladda ner ett "template och ändra på det" www.clantemplates.com lägg alla filer som du har till hemsidan i en zipfil. skaffa en profil hos www.domaindlx.com, dom stöder 100 MB of Space Instant Account Activation Online Control Panel Online Unzip Capability 1000 MB Monthly Bandwidth SSI (DHTML) WAP Active Server Pages Support - ASP 3.0 Free Database Connectivity: MS Access databases Macromedia Shockwave support använd zipextraction när du ska ladda upp .zip filen skaffa ett domän namn hos några av dem här www.webb.se [ Denna föredrar jag] www.reklam [ En hel sida med reklam innan man kommer in ] skaffa ett namn till exempel *KillahZ."NamnICS" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Du har rätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Man behöver inte alls joina clanbase :S Tips: Lär dig lite html och ladda ner ett "template och ändra på det" www.clantemplates.com lägg alla filer som du har till hemsidan i en zipfil. skaffa en profil hos www.domaindlx.com, dom stöder 100 MB of Space Instant Account Activation Online Control Panel Online Unzip Capability 1000 MB Monthly Bandwidth SSI (DHTML) WAP Active Server Pages Support - ASP 3.0 Free Database Connectivity: MS Access databases Macromedia Shockwave support använd zipextraction när du ska ladda upp .zip filen skaffa ett domän namn hos några av dem här www.webb.se [ Denna föredrar jag] www.reklam [ En hel sida med reklam innan man kommer in ] skaffa ett namn till exempel *KillahZ."NamnICS" Ehhh jag fattar inget av dte där <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torekov Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ja har en joina min alla som vill adda mig på [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 ja har en joina min alla som vill adda mig på [email protected] Visst ;)Jag kan vara med nu! Jag har skaffat CSS nu ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torekov Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 ja har en joina min alla som vill adda mig på [email protected] ok adda mig på [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 ja har en joina min alla som vill adda mig på [email protected] Visst.Dig har jag haft på MsN förut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg