Ogri Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 köp det jag tror inte du kommer bli besviken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 skriv inte i gammla trådar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Åldersgräns = inga problem. Jag köpte Quake 4 (också 18 års gräns) nyss och tja... ni kan ju se hur gammal jag är :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firemonster Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 hej jag har gta san andreas och jag är 12 år men jag köpte det inte istället laddade ner det mycke bättre MvH andreas Ska jag köpa Grand theft auto 3 ? Det verkar ju så otroligt kul ! Anlednigen till 3an och inte de senare spelen beror på dåligt grafikkort och pengabrist. Jag har aldrig spelat gta men det verkar ju likna spelet Driver 3 som jag har kört lite,och det tyckte jag var roligt pga frihet och man kan göra lite som man vill. Frågan är ju bara om jag får köpa det i dataspelsbutiken eftersom att det är 18års gräns ( 3 år kvar ), men jag har ju hört att andra under den åldern köpt spelet själva. Ska jag köpa det ? :cry: jag vill ha era åsikter , snälla :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 skriv inte i gammla trådar.. Oj då, såg inte att den var SÅ gammal :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Var ni tvugna att väcka upp den här gammla tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Dear Moderator, lås tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg