Yangen Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Någon som vet något fusk till The Sims Bustin' Out ? Behöver "Må bra" fusket. Kan redan den där till penga gnomen, och alla platser/objects. Men ni får gärna ge fler. Snälla svara så fort som möjligt !!! / Yangen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Vet du hur man får fram gnomen?Anars ska du trycka R2,L1,R1,L2,>O det akteverar så man kan fuska.Obs jag skrive upp alla jag kan alla köp sakker upplåsta:L2,R2,upp,triangel,L3.Fylla alla behov OBS det kommer en gnom vid gatan vid dit hus tryck på gnomen så kommer det fyll alla behov tryck på den då:tryck START så du är i pause menyn sen L2,R1,>,O,upp.hoppas att dom är bra :student: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yangen Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Tack, jag visste redan själva gnome fuske, men tack för dom andra =) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg