jms Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 jag behöver tips på hur jag ska få död på draken bossen i slutet på fire templet. mvh jms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Slå med hammaren när huvudet sticker upp . Sen flyger väll han upp i luften? I så fall ska du hålla dig på av stånd och slå den Inte säker om man ha hammaren redan det var länge sen jag spelade spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 använd hookshoten när han flyger och sprutar eld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jms Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 tack klarade det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 fel forum nepp.....finns dom zelda till gamecuben också vet du....=)..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 jag vet inte Sluta skriva så dumma inlägg! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg