Cidane Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag har nog som de flesta Pokemon Gold/Silver/Crystal spelarna här på forumet ett intresse i att få tag i Celebi. Det jag vet är att Gameshark koder tydligen ska fugera, men vilken slags "Cheat Device" kan man använda? Om jag förstått rätt så måste man ha en GS av ett äldre slag. :unsure: Om någon här med erfarenhet av att skaffa Celebi skulle kunna dela med sig av sin kunskap så skulle jag vara evigt tacksam. Cid. P.S. Snälla förlåt mig om den här tråden låter lik alla andra tjafstrådar om Celebi, men jag har verkligen bestämt mig för att skaffa denna Pokemon #251 och söker hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 att det ska vara sånt jäkla tjat om celebi läs ändra trådar så här gör du iaf: när du gör mystery gift kan du få eon mail ge den då till tjejen i goldenrods pokemon center och du får g/s ball ge den till kurt sen efter en dag går du dit igen och får tillbaka g/s ball och går till kistan i ilex forest och her in den där och celebi dyker upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Det går inte på den europeiska versionen jocke2004, man får bara en Revive då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg