Gäst Janaz Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 vilken är den bästa cs filmen tycer ni :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 har inte sett någon, länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Vad menar du? Typ som "Heton - The one and only"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Har inte sätt så många, men denna är rätt kul. http://media.putfile.com/FPS-doug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Ja :D den var ganska rolig :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag fattade inte riktigt den filmen... Det var ju bara en kille som blev förbannad när han förlorade på Cs eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag fattade inte riktigt den filmen... Det var ju bara en kille som blev förbannad när han förlorade på Cs eller? Det hade med CS att göra "CS nörd". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Ja, men på de vanligaste CS-filmerna så brukar man bara filma spelgubben, inte spelaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Ja, men på de vanligaste CS-filmerna så brukar man bara filma spelgubben, inte spelaren! Har som sakt inte sätt så många, tyckte han var lite lustig. Har du någon länk till en "vanlig" CS film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Kolla på Fragbite, där finn det några CS-filmer, tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Jag har börjat på en frag movie och jag har lagt up den alla kills e inte snygga (Har bara slängt ihop massa en så länge) här finns den :D http://rapidshare.de/files/4059859/brunbjorn3.wmv.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Den filmen ägde ju! Men vart är dina andra 2 filmer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg