Brunbjörnen Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Dom e på min data ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Kan du lägga ut den på internet :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Wicked Sick, f*n vilken bra film.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Tackar ^_^ Den e inte klar än mycke mer frags att fixa och att ta bort dom fula ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 min film är snart klar :D :P B) :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 min dator ä färdig så nu är det bara... record och head shots Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inflames Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 brunbjörnen jag kommer inte in på din film :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Inte jag heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 brunbjörnen försök använda sony vegas istället, då får du en mkt snyggare film, förövrigt var väl filmen rätt OK, men kvalitén och effekterna kan bli betyligt bättre, anars var fragsen fina :) Nästa gång du gör en film så försök då gör den i sony vegas, lovar att det blir jätte bra tillsist.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 ok ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg