Torayami Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 vet någon någon bra sida där man kan ladda hem satelit övervaknings system? :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Om det finns något sådant kostar det nog en hel del pengar skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 finns antagligen inte eftersom jorden rör sig och det gör satelliterna också :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 http://earth.google.com/ Du kan zooma in överallt i hela världen! Högre upplösning i stora städer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Är det risk fritt :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Eftersom det är från google skulle jag tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Så klart det är ''riskfritt'' jag har ju det själv... Och kan alla jäkla irriterande ''nykomlingar'' sluta avända den där smiliesen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag har redan google grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Då har du ju ett sattelitövervaknings-system.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Googlemaps och googleearth har fördröjningar på flera år :\ det finns flera hus som inte är byggda i malmö på kartan som har vart färdiga i 2 år :\ Han menar nog Att han vill ha övervakning med uppdatering varje sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag skulle vilja ha så att man kan se människor och sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag skulle vilja ha så att man kan se människor och sånt :D Det skulle krävas en väldigt stark dator för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.