Markus Westman Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Hej, Jag heter Markus, är 9 år, och har problem att klara ut sista banan i James Bonds Nightfire. Jag tror jag förstår exakt, men klarar det ändå inte. Kan någon hjälpa mig? Markus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 det är bara att skjuta med samurajen på kontrollpanelerna på robotarna. när du förstört dem är det bara att döda de gubben (vet ej namn) som styr rymdskeppet. Lättaste sättet att döda honom på är att överladda men du har bara ett skott på dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Är du i rymden? :blink:.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Pierre har helt rätt. Börja överladda när Drake (som han heter) kommer ut ur skeppet. Träffar han dej så är du illa ute. Drake använder Sentinel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg