Gäst filbunke Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Skrivet 13 Augusti 2005 Hjälp snälla någon Jag är fast i H-town kommer inte in i biblo elr ut förbi vakten vid skolgården elr in i slottet Gul käpp ska jag visst ha, var finns den'? jag är fast, typ :(
Skinnpytte Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Skrivet 13 Augusti 2005 Du ska lära dig en attack av killen som bor i huset där det är en kykling på taket. Sen så ska du gå upp till vakten i det vänstra hörnet och prata med han och göra attacken framför han då får du gå förbi han
Gäst filbunke Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Skrivet 13 Augusti 2005 Du ska lära dig en attack av killen som bor i huset där det är en kykling på taket. Sen så ska du gå upp till vakten i det vänstra hörnet och prata med han och göra attacken framför han då får du gå förbi han jo väktaren till vänster var inte problemet utan slottväktaren och väktaren uppe till höger vid skolan/skolgården och att kommi in i biblioteket - det verkar aldrig öppna ju hur gör man där för att komma vidare? :rambo:
Rekommendera inlägg