Dark_samus Skrivet 8 September 2005 Rapport Skrivet 8 September 2005 för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG)
Shadowbeing Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 (redigerat) för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG) Nu tar väl du i lite väl....? :huh: Dem ända gubbarna som är kassa är Mewtwo, Pichu och Roy.... Resten är spelbara :P :kung: Young Links tacklingsattack är någorlunda bra i Sudden Death... Redigerat 9 September 2005 av Petey Piranha
Triforceh Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 (redigerat) för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG) Säg det sen när du blir 99-stockad av Ken. Redigerat 9 September 2005 av Triforceh
Dark_samus Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 för de första så e marth en bög karaktär :angry: ;) (då menar jag BÖG) de e väl sant......han har ju en %#( krona lr va de nu e på huvet ;)
Triforceh Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 Och? Jag har då aldrig sett en bög med krona på huvudet.
Nain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Skrivet 2 Oktober 2005 Många här tycker att Young link är mycket bättre än den vanliga link..Vf jag har själv inte Y Link änu..skaffa spelet igår.Har han andra atacker eller e han snabbare på nått vis? Jag tycker helt klart han är bättre än Link men hade för mig att tier listan säger emot
Rekommendera inlägg