dangquist Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Skrivet 15 Augusti 2005 Hejsan allihop! Är nybörjare på GBA och nu har jag fastnat... kommer inte vidare! 1. Hittar inte ut ur "Rock tunnel". 2. Kan inte komma till Saffron City. Det viktigaste... kan inte hitta "Fly"! Kan någon av Er hjälpa mig? Om någon av Er är expert på Ruby... där har jag också fastnat... kan inte hitta Steven så han kan få sitt brev från presidenten i DevonCorp! Hur hittar jag honom? Tacksam för all hjälp!
jay Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Prova fråga i pokémon forumet om Ruby. I Röd, Blå och Gul får man fly av en flicka som bor i ett hemligt hus. Huset är till vänster om Celadon City (du behöver en pokémon med Cut)
Gäst ymphinorx Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Skrivet 28 Augusti 2005 Hejsan allihop! Är nybörjare på GBA och nu har jag fastnat... kommer inte vidare! 1. Hittar inte ut ur "Rock tunnel". 2. Kan inte komma till Saffron City. Det viktigaste... kan inte hitta "Fly"! Kan någon av Er hjälpa mig? Om någon av Er är expert på Ruby... där har jag också fastnat... kan inte hitta Steven så han kan få sitt brev från presidenten i DevonCorp! Hur hittar jag honom? Tacksam för all hjälp! 2. ge fresh water till vakterna som vägrar att släppa igenom dig.
Gäst joakim1147 Skrivet 29 September 2005 Rapport Skrivet 29 September 2005 du måste först klara rock tunnel finns säkert nån bild på google.se
Rekommendera inlägg