åäö Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 (redigerat) hej kan non säga hur man kommer till mirage island hjelp. :bah: Spara på knapptryckningar är du snäll. Inget ord stavas med 37 'P'. // epaaj Redigerat 22 Augusti 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 lägg av med spammet tack >__> iaf du hittar den när en av dina pokemon i partyt matchar ett specielt slump nr och då pratar du med en gammal gubbe i pacifidolog town och om han säger att han ser mirage island då surfar du höger och där hittar du bästa bäret i spelet också kan man fånga wynaut där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 lägg av med spammet tack >__> iaf du hittar den när en av dina pokemon i partyt matchar ett specielt slump nr och då pratar du med en gammal gubbe i pacifidolog town och om han säger att han ser mirage island då surfar du höger och där hittar du bästa bäret i spelet också kan man fånga wynaut där ok men vilka pokemon är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 typ legendariska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) NEJ FÖR [CENSUR]! Han e inte legendarisk han e en liten dålig pokémon, kolla på www.Serebii.net och om han var legendarisk skulle du bara kunna fånga en av den.. Och den skulle inte ha ett kön om den var legendarisk! Aja, du kan få ett legendariskt bär där om jag säger så det finns bara en av bäret... -.- Och den pokémon som har nummret måste man ha i partyt. renv:Sry för att jag blev arg men jag blir lätt irriterad när folk skriver sånt som inte e sant, sry... :( Redigerat 4 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 NEJ FÖR [CENSUR]! Han e inte legendarisk han e en liten dålig pokémon, kolla på www.Serebii.net och om han var legendarisk skulle du bara kunna fånga en av den.. Och den skulle inte ha ett kön om den var legendarisk! Aja, du kan få ett legendariskt bär där om jag säger så det finns bara en av bäret... -.- Och den pokémon som har nummret måste man ha i partyt. renv:Sry för att jag blev arg men jag blir lätt irriterad när folk skriver sånt som inte e sant, sry... :( gör inget :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Thx... Aja tebax till ämnet nu då! Ett tips som du kanske vet e att ta ut alla pkmn varje dag och blanda i partyt tills nån av dem har nummret. Kom ihåg! Nummren byts också varje dag så du kan inte använda tex Blaziken flera gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 NEJ FÖR [CENSUR]! Han e inte legendarisk han e en liten dålig pokémon, kolla på www.Serebii.net och om han var legendarisk skulle du bara kunna fånga en av den.. Och den skulle inte ha ett kön om den var legendarisk! Aja, du kan få ett legendariskt bär där om jag säger så det finns bara en av bäret... -.- Och den pokémon som har nummret måste man ha i partyt. renv:Sry för att jag blev arg men jag blir lätt irriterad när folk skriver sånt som inte e sant, sry... :( Är inte waynut nerutvecklingen av wobbuffet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Jupp det är den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 den kan man fånga på mirage island (waynut) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg