Hoppa till innehåll

Hjelp Pokemon Ruby

åäö

Rekommendera inlägg

Gäst jocke2004

lägg av med spammet tack >__> iaf du hittar den när en av dina pokemon i partyt matchar ett specielt slump nr och då pratar du med en gammal gubbe i pacifidolog town och om han säger att han ser mirage island då surfar du höger och där hittar du bästa bäret i spelet också kan man fånga wynaut där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lägg av med spammet tack >__> iaf du hittar den när en av dina pokemon i partyt matchar ett specielt slump nr och då pratar du med en gammal gubbe i pacifidolog town och om han säger att han ser mirage island då surfar du höger och där hittar du bästa bäret i spelet också kan man fånga wynaut där

ok men vilka pokemon är det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

NEJ FÖR [CENSUR]! Han e inte legendarisk han e en liten dålig pokémon, kolla på www.Serebii.net och om han var legendarisk skulle du bara kunna fånga en av den.. Och den skulle inte ha ett kön om den var legendarisk! Aja, du kan få ett legendariskt bär där om jag säger så det finns bara en av bäret... -.-

Och den pokémon som har nummret måste man ha i partyt.

renv:Sry för att jag blev arg men jag blir lätt irriterad när folk skriver sånt som inte e sant, sry... :(

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NEJ FÖR [CENSUR]! Han e inte legendarisk han e en liten dålig pokémon, kolla på www.Serebii.net och om han var legendarisk skulle du bara kunna fånga en av den.. Och den skulle inte ha ett kön om den var legendarisk! Aja, du kan få ett legendariskt bär där om jag säger så det finns bara en av bäret... -.-

renv:Sry för att jag blev arg men jag blir lätt irriterad när folk skriver sånt som inte e sant, sry... :(

gör inget :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Thx... Aja tebax till ämnet nu då! Ett tips som du kanske vet e att ta ut alla pkmn varje dag och blanda i partyt tills nån av dem har nummret. Kom ihåg! Nummren byts också varje dag så du kan inte använda tex Blaziken flera gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte waynut nerutvecklingen av wobbuffet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...