jacx Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 E det värt pengarna och vad handlar det om? E det som gba spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag tror det är ungefär som gba spelen fast med bättre grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 ok..nån annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 skulle nog inte rekomendera den.....har hört att alla pokemon spel suger.... spelade den en gång på en affär o den var som gba spelen fast i 3D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Nej det är väll inte som gameboy advance spelen nu får ni väll ge er. Det är väldigt stor skillnad i det spelet i det spelet så fångar man inte pokemonen utan man 'tar' dem från andra tränare det är svårt att förklara enligt mig så är iallafall spelet inte så bra trots att det är bättre grafik i spelet än det är i Gameboy spelen så tycker jag att Gameboy spelen är mycket bättre. Jag hade räknat med att spelet skulle vara mycket bättre än vad det är men det är rent utsagt skitdåligt spelet så köp det inte är ett tips från mig däremot så vet jag inte så mycket om det nya gale of darkness som kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 I gale of darkness så får man gå i gräs tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 jag skulle aldrig skaffa det spelet. det verkar mkt dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Ni har nog rätt. Köp det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg