can somone answer my....äh......kan nån svara på min fråga??????????
vilka opokemon finns inte på ruby och vilka finns inte på saphire???
can somone answer my....äh......kan nån svara på min fråga??????????
vilka opokemon finns inte på ruby och vilka finns inte på saphire???
S=Sableye, Lotad, Lombre, Ludicolo, Lunatone, Kyogre, (Latias).
R=Mawile, Seedot, ?, Shiftry, Solrock, Groudon, (Latios).
Kanske glömde nån.
Den du skrev ? på heter nuzleaf.
Sen är det så att vissa pokemon är ovanligare på det ena spelet än det andra, men finns på båda.
Rättelse från ett av dina inlägg, goldenmew. Det går att köpa en game shark/liknande i sverige. jag har hört talas om en affär i stockholm som säljer såna. tyvärr vet jag inte vad den heter. Nån 08:a kanske vet?
e dom dära konstiga pokemonen några av dom 200???(dom man skulle ha gameshark till???
Vilka menar du? Menar du dom som bara finns i Sapphire/Ruby, så är ingen av dom nr 200. #200 är Rayqaza (nåt sånt).
mm latias flyger runt överralt dem är mest yte på havet men spara din master bollMan ska använda Master Ball på den Lati som flyger runt i Hoenn. Det är lättare så. 8)
det är bättre och spara den till rayqaza :roll:
e dom dära konstiga pokemonen några av dom 200???(dom man skulle ha gameshark till???
Om du menar Jirachi och Deoxys så är de #201 och #202.
måste man ha dom för att pokédexen ska va helt klar??? (man ska ju visa en kille den när den är klar...är Jirachi och Deoxys två av dom då????)
e dom de då har jag probleeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!
måste man ha dom för att pokédexen ska va helt klar??? (man ska ju visa en kille den när den är klar...är Jirachi och Deoxys två av dom då????)e dom de då har jag probleeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!
Jag tror inte att man behöver dom. :wink:
Det gör man inte. Man behöve bara alla de 200 andra Pokémon.
skönt... då behöver ja inte va orolig... :lol:
Jag har kommit till 4:e elit-fyran!Var jättenära 5:e...
Det e väl bra?
pokemon spelen på gba är bra
Datachip skriver en fråga var vänlig svara på hans fråga
jag kan inte svara på svara på hans fråga
Det är komplicerat,så du får pröva dej fram:(
För det var väldigt längesen.
Prata med en massa folk!
Då kanske det händer nåt!
Hoppas det...
Jag fick Pokémon Ruby idag och har ett problem.. Jag är i nån stad med en strand och en marknad på.. Inne i den staden har Magma Team ett muséum.. Jag vet inte vad man ska göra i den staden.. Tacksam ifall nån kunde hjälpa..
Prata med en gubbe i båthuset.
Du ska prata med en speciell gubbe i båthuset (nedanför museumet) och så försvinner kön, om det var det du hade problem med.
Du ska prata med gubben längst upp i museet, sen ska du ut ur det och så upp. Du kommer snart till en ny stad som heter Mauville City.
Kommer du ihåg allt, Zyper?
Gör inte jag...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in