fråga om vad ni vill om ruby o sapphire jag har klarat spelet så vet jag alt mohahahahaha
ruby & sapphire
en "ja vet allt"-tråd IGEN................den kommer att bli låst på en sekund..........
men jag är proffs på pokemon 8)
Man får nog inte göra såna här trådar. Du kan skriva i din signatur istället att vi kan PM:a dig om vi har problem.
en "ja vet allt"-tråd IGEN................den kommer att bli låst på en sekund..........
Till viss del en sådann tråd. Men även ett tråd där man kan diskutera om spelet eftersom man klarat det. Låter den vara öppen...
schysst
vet nån hur man får :
regirock, registeel, regiIce
för jag vet inte :oops:
en "ja vet allt"-tråd IGEN................den kommer att bli låst på en sekund..........Till viss del en sådann tråd. Men även ett tråd där man kan diskutera om spelet eftersom man klarat det. Låter den vara öppen...
***, ja gjorde typ oxå en sån tråd och den blev låst innan ja hann skriva "hej".............*********************
men vika pkmn finns inte på ryby å inte på saphire?
var fångar man Jirachi/Deoxys?????? :?:
Det går inte utan Gameshark. Eller på tourar.
vet nån hur man får :regirock, registeel, regiIce
för jag vet inte :oops:
Du måste först klara Braille-pusslet i Sealed Chamber. Sen öppnas 3 grottor någonstans i Hoenn.
var fångar man latias (den röda)?
/V / / l
ps en kompis vill veta hur man får den (han är 3 år yngre!)
ds
Endast på Sapphire! Efter du har klarat ligan så hittar du honom nästan var som helst. Han är som de tre legendariska hundarna.
Det ska också finnas ett sätt på Ruby (utan att linka förstås), jag ska kolla igenom min guide.
mm latias flyger runt överralt dem är mest yte på havet men spara din master boll
mm latias flyger runt överralt dem är mest yte på havet men spara din master boll
Man ska använda Master Ball på den Lati som flyger runt i Hoenn. Det är lättare så. 8)
master bol kan man fånga vilken pokemon som helst
Det går inte utan Gameshark. Eller på tourar.
Man kan använda game genie ocj code breaker också!
ne man måste ha gameshark sorry det är bara att köpa en i utomland
ne man måste ha gameshark sorry det är bara att köpa en i utomland
Man kan också få Jirachi/Deoxys på tourar som MegaMartin sa. Det gäller bara att vänta tills Nintendo ger ut dem, som de gjorde med Mew och Celebi.
a de går