💬
Logga in
Fuska.se

ruby & sapphire

72 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Vadå allt? Om det han frågade om? Ja...

30 Oct 2003
Nivå 8 · Veteranfuskare

När man har klarat sin pappa i en pokemon battle alltså...Var eller vad ska man göra sen?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Var får man tag i Surf svara på den först e du snäll?

Nivå 4 · Lärling

Jag har svarat i din egen tråd.

31 Oct 2003

dem bästa attackerna e tank down

e de? Jag trode hydro pumpp va bätre..

Nivå 4 · Lärling

Take Down är inte den bästa attacken om man tänker på skadan, för då är Hyper Beam starkast.

Nivå 1 · Novis

Jag har klarat ruby för några månader sedan och .... nu har jag sapphire och kan inte hitta till 4 gymmet , vart finns det ? .

Nivå 3 · Lärling
Take Down är inte den bästa attacken om man tänker på skadan, för då är Hyper Beam starkast.

Det är Explosion som är starkast i attackstyrka, men lägger man till samma typ-bonusen så är det Snorlax Selfdestruct som är starkast.

Nivå 5 · Fuskare

Men om man tänker på att dom gör så att sin egen pokemon svimmar tycker jag att den bästa attacken är Dynamic Punch! =)

Men om man tänker på att dom gör så att sin egen pokemon svimmar tycker jag att den bästa attacken är Dynamic Punch! =)

Ja holler mä dej Jonash.. Fett grym attack ju.. :)

Nivå 1 · Novis
Var får man tag i Surf svara på den först e du snäll?

när du klarat din pappas gym ska du till wally´s house i samma sta och då får du surf av wally´s pappa.... :D

2 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

Ja holler mä dej Jonash.. Fett grym attack ju.. :)

Inte jag... 5-8 PP och 50% accuracy... Inte så bra...

Och bara 100 i attackstyrka.

Nivå 4 · Lärling

Men 100 i attackstyrka är inte lite. Den som har mest där är ju Explosion som har 250...

Nivå 3 · Lärling
Men 100 i attackstyrka är inte lite. Den som har mest där är ju Explosion som har 250...

Jo, jag vet, men med 50% accuracy är det nästan som 50 i attackstyrka.

3 Nov 2003
Nivå 4 · Lärling
Alltså nu behöver jag hjälp.. Jag är i nån stad med varma källor och nåt sånt.. Det där förbaskade gymmet är ju fullt med dimma.. man ser ju inte ett sk*t.. hur kommer man till gym-ledaren?

Egentligen så ska man kunna se i gymet, det är ett fel i spelet. Vanligast är felet om man har spelet på datorn.

Jag har klarat ruby för några månader sedan och .... nu har jag sapphire och kan inte hitta till 4 gymmet , vart finns det ?

Jag tror det är gymet i staden med varma källorna (lavaridge town eller nåt). Du kommer dit om du åker upp på Mt. Chimney, besegrar Team Aqua (team magma i ruby) ocg går ner för Jagged Pass. Då kommer du till lavaridge. Om du inte kan se nåt i gymet så beror det på det jag skrev här ovan.

Nivå 3 · Lärling
Alltså nu behöver jag hjälp.. Jag är i nån stad med varma källor och nåt sånt.. Det där förbaskade gymmet är ju fullt med dimma.. man ser ju inte ett sk*t.. hur kommer man till gym-ledaren?

Egentligen så ska man kunna se i gymet, det är ett fel i spelet. Vanligast är felet om man har spelet på datorn.

Det är inget fel! Det är tänkt att det ska vara dimmigt!

Nivå 4 · Lärling

Jag vet, men vissa ser bara tränarna och gubben man är.

asså på emulator om man har en så blir det dimit o visa grotor o 4 gymet det är störit fast jag klara mig så sen köpte jag till gameboy advance på första dagen när spelet kom jag spela 24 timmar om dan dyngnet runt

5 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

Jag tror man kan använda wish tag på white rock, i staden med två tvillingar på gymmet, så får man 201 el. 202 pokemonen...Tror jag iaf

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in