Bravo! :)Jag har kommit till 4:e elit-fyran!Var jättenära 5:e...Det e väl bra?
ruby & sapphire
Jag tror man kan använda wish tag på white rock, i staden med två tvillingar på gymmet, så får man 201 el. 202 pokemonen...Tror jag iaf
Vart får man Wish Tag då?
Jag tror man kan använda wish tag på white rock, i staden med två tvillingar på gymmet, så får man 201 el. 202 pokemonen...Tror jag iaf
Vart får man Wish Tag då?
Det går inte. Fusket funkar inte i RS.
VAR FÅR MAN DEN DÅ!!??
Den finns ju inte!!!!
ja har varvat dessa spelen sh*t många ggr
Varvat?....
varvat betyder att man har klarat spelet
Jag kan inte få tag i rayqyava eller hur det stavas!
Hur är lästast att komma förbi där?
Game shark game genie?
eevee: Rayquaza hittar du på toppen av Sky Pillar som kommer fram när du klarat pokemonligan. Sky Pillar ligger i havet nordöst om Pacifidlog. För att komma till toppen måste du ha en Mach Bike.
Dina andra 2 frågor fattar jag inte, eevee. Precisera dom lite.
Datachip: Om du har besegrat team magma/aqua i grottan utanför Lilycove så ska du besegra dom i deras undervattenstillhåll, som ligger i en grottöppning under vattnet söder om Mossdeep. Nu vaknar Groudon/Kyogre och du kommer automatiskt upp på ytan. Flyg till Sootopolis där du nu kan gå in i Cave of Origin, där Groudon/Kyogre finns. Slå den och ta dig ut, och gymdörren är öppen. En bra sak är att lämna tbx Red/Blue orb till paret uppe på Mt. Pyre, varför vet jag inte, men det är bra att göra.
när man har varit i pacifidlog stan/ön vad ska man göra sen..alltså team agua har ju snott båten och jag vet var den är men vad ska jag göra??
när man har varit i pacifidlog stan/ön vad ska man göra sen..alltså team agua har ju snott båten och jag vet var den är men vad ska jag göra??
Grrrrr... :evil: sluta skriva det överallt....
Om du vet var dom är, Alexus, så gå dit och besegra dom och gör som jag skrev i mitt förra inlägg.