Gäst Tobbis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag tycker att den nya "Looken" på forumet är mycket bättre! vilka håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Skönare färger...ser trevligare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 inte lika grått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 oj gjorde en likadan tråd på allmänt =( men denär skön den här looken =) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 jag tycker att man ska byta efter typ 4månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Helt klart mycket hemtrevligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ja eller hur mycket trevligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Det nya utseendet är helt klart bättre, för det förra var alldeles för ljust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Alltså jag är inte säker, men jag tror att det blev ett nytt utseende medans jag skrev det föra inlägget. Bra bild där uppe, men rutorna passar inte riktigt in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 tycker den borde vara lite mörkare... den lyser så mkt, ungefär som chains forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Tycker de nya är mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.