MahL Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Jag tycker att den nya "looken" är mycket bättre än den förra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Jag håller med! Det där gråa var tråkigt jämfört med det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 hörni, ja kan inte se den nya looken på min hemmadator, vad ska ja göra för att kunna se den??? ps. ja såg den nya looken i skolan, grymt mycke skönare än den gamla, men dom blåa rutorna hade kunnat vara lite mörkare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Den blåa rutiga bakgrunden suger... annars e den väl okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Lite mer färg har kommit och gort det bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 japp mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.