Ytterman Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Electric bass spelar jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Electric bass spelar jag ^^ Jag utmanar dig :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) Jag har spelat trummor i några år nu...Min pappa jobbar som slagverkare i en orkester och är f.d trumlärare, så det var ett rätt självklart val för mig. Jag och mina kompisr har startat ett band med Trummor, Bas, Synth och två Gitarrer. Ett tips till er som spelar trummor och bor någonstans där det låter mycket in till grannarna, skaffa eltrummor. Då kan man spela när man vill. Redigerat 2 Oktober 2005 av kola king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) När jag gick i 4:an Så spela jag flöjt Men nu spelar jag Keyboard(Piano) I skolan kör jag piano emn när jag gör lexorna hemma kör jag på keyborard :P VIll bli med i ett Pop eller rapp band när jag blr äldre! :gitarr: Redigerat 2 Oktober 2005 av Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Electric bass spelar jag ^^ Jag godtar utmaningen! :gitarr: :P Just nu har jag upptäck att Under the bridge har ett väldigt skönt bas-interlude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 spelar piano Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag Spelar jazz på piano! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag spelar också trummor. Min pappa spelade också när han var yngre och han höll på tills han var sjutton år. Nu ångrar han att han slutade. Först ville jag inte spela trummor men efter att ha lärt mig hur otroligt kul det var så blev det ett självklart val för mig med. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.