MMX Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag undrar hur man gör de Ultimata skottet som dödar alla på ett skott? alltså har hittat den men vet inte hur man gör den har prövat skit mycke men lyckas alldrig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Vilket Ultimata skott? Kan det vara det där när man typ flyger uppåt och brinner? Fast det kanske är X2, för att göra det iaf så behöver man nån superkananon som man får på nån krokodils bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) nej jag menar det på Megaman X, som e något blått man skuter ut, som man måste ha allt för att kunna hitta.. på banan me grävling bossen typ.... alltså har hittat den men vet inte hur man gör den.... screan shot... megamanX_super.bmp Redigerat 16 Augusti 2005 av MMX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Den där känner jag inte igen, är det på den där klipåpan ovanför bossen i slutet? Jag har varit där typ 100 ggr men aldrig sett den där. Kanske att jag inte haft allt. Jag kan iaf inte hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 man måste ha tagit ALLT på spelet, och sen ska man dit och hoppa ner å dö och upprepa de några gånger, sen så kommer den, fast ja vet inte hur ja andvender den, nån måste ju veta. och de kan itne va så svårt de e väl bara en knapptryckning.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Det är det svåraste att hitta på spelet. Skottet heter "haduoken" och är en attack från spelserien "street fighter" som även den är tillverkad av Capcom. Du måste ha tagit alla "sub tanks" (energitankar/E-tankar), alla "heart tanks" (hjärt bitar). Du måste även hitta alla andra gömda "kapsules". (alla ställen där du hittar DR. wiley då han ger dig en uppgradering). När du gjort detta... Gå in på "armored armadrillos" bana igen och klättra upp på "klippan" över dörren till bossen. Ta energi kapseln på klippan och hoppa ner i det massiva hålet för att dö. OBS! Du måste dö 5 ggr. på det stället så det är smart att ha minst fem liv när du ska utföra detta... Om du gjort rätt ska Dr. wiley finnas i kapseln som nästa gång dyker ge dig "the final uppgrade" Om du behöver liv snabbt så går du till den "lite udda" fladdermusen i taket i början på banan. när du dödar honom får du nästan alltid bara extra liv! För att sedan kunna använda "Haduoken" Måste du trycka neråt - framåt - skott...I snabb följd och ha fullt liv. kul fakta: I MMX2 och MMX3 går det hitta andra uppgraderingar som är hämtade från street fighte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 TACK, äntligen funkar de.. har lirat MegamanX sen ja va liten, men har letat upp allt själv, fast när ja trodde ja hittat allt såg ja film me en snubbe som klarade 100%, och ja hade missat 2 Heart-Tanks och special grejjen, lite besviken .... Men nu har ja allt och ALLT funkar, TACK :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 nej jag menar det på Megaman X, som e något blått man skuter ut, som man måste ha allt för att kunna hitta.. på banan me grävling bossen typ.... alltså har hittat den men vet inte hur man gör den.... screan shot... Snygg :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg