Rammstein_lover Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Så jag sitter ''nästan'' hela tiden och spelar CS:S och jag har faktiskt börjat trötna inte på spelet men Grafiken jag kör till exempel Cs_assult och banan e nästan helt vit jag ska ta ett screeen shot på det snart men jag vill bara veta om nån annan har/har haft samma problem :unsure:
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Det kanske har hänt nåt med ljusinställnigarna?
Rammstein_lover Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 nee jag har kollat det allt e på original inställningarna :( har e en bild på det
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Har det sett ut så sen du installerad spelet eller?
Rammstein_lover Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Citera Har det sett ut så sen du installerad spelet eller? japp så jag ominstalerade det och hoppades på det bästa men nee då det gick ju inte :(
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 (redigerat) Då vet jag inte vad det är... Trodde att du hade råkat skriva över en orginal-model-fil med en annan model-fil eller nåt i den stilen... [EDIT] Stavfel... -_- Redigerat 16 Augusti 2005 av Salzalada
Rammstein_lover Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 mm jag fattar inte det verkligen :huh: hl2 e likadant jag fattar f*n inte :cry: det e helt 7kt men det kan vara fel version av direct ex sa en kompis till mig så jag testade uppdatera det men det funka inte heller <_<
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Som sagt var så har jag ingen aning om vad det kan vara... Nåt kunde ju hänt när installerade det, men eftersom att du installerade om det så är det inte så troligt...
Rammstein_lover Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 det väldigt konstiga e att De_canal banan e helt ok :blink: inget fel alls på den men jag menar jag vill ju inte sitta och köra de_canal hela tiden :P
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 ett gott tips e o säga grafikkort o allt sånt. Tvivlar inte på ett grafikfel.
Rammstein_lover Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 Citera ett gott tips e o säga grafikkort o allt sånt. Tvivlar inte på ett grafikfel. :meddum: har typ bästa grafikkortet som går att få tag på :P
Gäst Johan3043 Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Citera nee jag har kollat det allt e på original inställningarna :( har e en bild på det Den pistolen har jag alldrig sätt på counter-strike <_<
Rekommendera inlägg