li shenlong Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 bytar min tibia gubbe som har typ 70-80 dar prem kvar för antingen n runescape gubbe eller 800k ps. ni andra som läser detta kanske tror det är olagligt att göra såhär men fel ! detta är inte rl world så det är lagligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Lol.. Bryter visst mot reglerna, bryr mig inte så mkt iofs.. Account sharing/trading.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 svara på mitt pm? ja vill köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
li shenlong Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 okej för hur mycket spliffor kanske du får om du har ett bra bud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Jag ger min level 58 i runescape för den och den har bra stats! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag säljer min gubbe i lv 54 med en massa bra items ( Har vart member) Den har en dragon dagger och dragon long sword och mycket mer bra saker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 bytar min tibia gubbe som har typ 70-80 dar prem kvar för antingen n runescape gubbe eller 800k ps. ni andra som läser detta kanske tror det är olagligt att göra såhär men fel ! detta är inte rl world så det är lagligt :P Kan ge 250k det e allt jag har för jag blev scammad -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg