andennn Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 Vikken uppdatering ska man installera för att bf2 ska funka perfetk?? Ja har hört att det ska vara problem med någon patchmen vet inte vilken? Ja har laddat ner 1.02 men när jag ska patcha så funkar inte det att patcha:S?? :angry: :angry: Citera
andennn Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 vikken uppdateringa ska man intallera????? Citera
Spaghettin Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 Vad står det när du försöker patcha då? Citera
andennn Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 att det misslyckades Citera
Spaghettin Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Skrivet 17 Augusti 2005 Okej, jag hade precis samma problem som dej Läs HÄR Så löser det sig =) Citera
Gäst Tour Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Skrivet 18 Augusti 2005 vänta på 1.03 patchen den är på 300 mb och skall fixa det mesta om man ska tro på ea patchen släpps i slutet av agusti det är bara vänta :rambo: Citera
andennn Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2005 ok tack ja ska nog vänta för ja testa det som grozzer sa men d pajja spelat så jag fick installera om det men ja väntr nog tills nästa patch kommer . men när ja ska leta servers så kommer det bara upp ett fåtal servers som är samma verision som mig varför kommer det bara upp så lite servers ,ed samma verision och vikken verision har dem andra?????? Citera
Spaghettin Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 Det är den nya versionen..Som du får när du installerat patchen Om spelet inte går o starta så gjorde du något fel, Jag gjorde fel första gången..Prova igen gärna om du vågar.. Citera
Joe Cool Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 att det misslyckades Kanske så har du inte köpt spelet utan laddat ner det och sedan försökt patcha med en No-CD crack... Då blir ju CRC-checkningen fel. Men jag vet inte vad du har gjort. Testa att installera om spelet, det hjälper ju ibland. =) Själv lirar ja ej BF2 men min kompis gör. Citera
andennn Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2005 (redigerat) ok ska testa men ja har orginalet EDIT: d funkar fortfarande inte men ja ventar nog tills den nya kommer ut vet någon vikken månda? Redigerat 20 Augusti 2005 av mcandenboy Citera
Spaghettin Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Skrivet 21 Augusti 2005 Det skulle komma i slutet av aug, men de har skjutit upp det så denb kommer nog någon gång i september Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.