LiQuiDe Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 vilket spel e det ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Det spegelvända huset är lite svårare och även lite mörkare som en andra nivå i spelet :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Men hallå :blink: Kolla ämnets rubrik, så ser du vilket spel det är. För att försäkra att du inte missförstår, så heter spelet Luigi's Mansion (översätt till svenska: Luigis herrgård) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Hur gör man för att dra upp ämnet utan att skriva två inlägg i rad? Jag lyckades ta mig in i rummet utan dörrar jag talade om :) Man ska alltså gå in i butlerns (gubben med facklan) rum och använda GameBoy Horror på några toalettrullar. Det va en rum fullt med pengar. Men nu kan jag säga att jag har varit inne i alla rum i slottet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg