Zelda_64 Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 hejsan har skaffat mej Zelda ocreana of time..å undrar hur jag får mer magi?? har bara fått de en gång.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Liink Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 hejsan har skaffat mej Zelda ocreana of time..å undrar hur jag får mer magi?? har bara fått de en gång.. andra gången får du när du blir stor gå till goron city andra våningen då rullar en goron bomba han.sen pratar han med daj o då får du red tunuic gå till darunias rum puta statyn mot daj. gå in sväng åt höger så du slå stenarn med en hammar som du får i fire temple. in sen sjung zeldas lullaby. så pratar hon med daj. Eller gå till dearh mountain den andra sidan gå in sen svväng åt vänster gå ner med stege ta sönder stenarna gå in till fayrin. slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_64 Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 hejsan har skaffat mej Zelda ocreana of time..å undrar hur jag får mer magi?? har bara fått de en gång.. okej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Liink Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 varågod :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_64 Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 varågod :) mm men hur ska jag göra för att klara Ganon? jag klarade ganondorf å nu kan jag inte hämta magin:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg