Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

nu blir jag f*n arg......dom säger 2005----hurra sa vi då.....sedan fick det ett fasst ställt datum....i NOVEMBER.....byter dom till 2006..ska jag skicka in ett brev till nintendo o klaga.......jag har planerat november så nu får det bli i då också...arrrgh

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

jo..om dom gör om det...men måste dom göra det nu lr...kunde dom inte gjort det från början.....men då får vi verkligen hoppas att spelet får 20 av 10 då=) så det e det bästa någonsin

Skrivet

Vaddå "kunde dom inte gjort det tidigare"?! Tror du inte dom har jobbat med spelet förrut också eller? Nej dom ska faktiskt fixa buggar om dom hittar det och finslipa på detaljerna så det får vi stå ut med. Som sagt "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"

Skrivet

Blev intresserad och kollade upp nintendo.coms forum.

Här är intervjun där man tydligen annonserade ut det:

http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html

(plockar ut bitar och översätter eftersom alla här inte förstår engelska)

Förseningen ska tydligen bero på att man vill lägga till nya grottor, djup (?) och bättre grafik till spelet innan det släpps. Man vill göra spelet rikare, och givetvis tjäna mer på försäljningen (mer tillägg, högre priser i butikerna).

Spelet ska släppas nån gång Mars-April, enligt en kvinna i intervjun nån gång efter Mars.

Om någon är rädd att de kommer ändra sig och släppa det till Revolution istället så ska det tydligen inte vara någon risk för det. De säger att om GC:spelarna fått vänta så pass länge så vill de inte tvinga dem att gå och köpa en ny konsoll bara för att få köra spelet... få se hur det blir med det.

• Skapa ny...