LaAD Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag förbokade i Augusti! För mig var det tur att det kommer i April! För i november köpte jag Nintendo DS med Mario Kart:DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 har väntat i över 1 år nu men det känns som om det kommer vara värt väntan. Först var datumet i november (kanske tidigare först) sen bestämde dom sig för att göra mer saker till spelet och det ska nu komma ut i 2006 första kvartal. Men om dom ändrar datum en gång till blir jag förbannad!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 aa jag me men om dom ändrar för att lägga till multiplayer läge så e det ju ändå värt längtan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Just nu idag 8 januari 2006 så är det enligt spelbutiken 96 dagar till release :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CruseffLink Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 titta på Nintendo och på nyheter sen kan du titta igenom de så ser du när det kommer ut typ april elr efter..... :cry: TWILIGHT!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det blir nog det bästa Zeldat nånsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg