Paper Mario Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Tänk vad lånt tid det måste ha tagit att göra spelet! Med alla repliker också vidare... Håller me :lol: haha måste tagit en evighet..;) men d eju replikerna o.s.v som e bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag har klarat spelet men det är en sak jag inte fattar varför säger dom inte vad trädet ska heta? (Nån som vet vad det heter?) :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 frezy, vad jag har hört kommer inte Tales of Eternia ens komma till USA :/... Så du får lira japansk version om du absolut måste ha det, kommer säkert gå att ladda ner översättningsfiler sen oxå.. Nej sluta nu ! :'( Jag har inte kollat in det så noga. Ska göra det nu, f*n vilken skit. Är PSP:n regionsfri så man kan beställa spelet? Eller skitsamma. Det är ju ändå på japanska :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 frezy, vad jag har hört kommer inte Tales of Eternia ens komma till USA :/... Så du får lira japansk version om du absolut måste ha det, kommer säkert gå att ladda ner översättningsfiler sen oxå.. Jobbigt med japanska spel. Man fattar ju NADA. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 frezy, vad jag har hört kommer inte Tales of Eternia ens komma till USA :/... Så du får lira japansk version om du absolut måste ha det, kommer säkert gå att ladda ner översättningsfiler sen oxå.. Du fatar nada för att du inte kan japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 kan du japanska :P ??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 kan du japanska :P ??! Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Haha fett svårt:P Min farsa kan lite kinesiska..Låter fett konstigt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Det skulle inte vara fel att kunna japanska... Någon förresten som lirat Tales of Phantasia eller Tales of Destiny ett och två? tror inte det hette destiny här i europa dock, är inte säker... Tales of Phntasia har förövrigt släppts på både SNES, PS och GBA men har aldrig blivit översatt till Engelska, förutom på rom där det även finns översatt till Svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg