Shadow_Master Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Har klarat ut det. Det e lugnt det bästa gc spelet! håller med!!! klarat ut det 2 gånger spelet är roligare andra gången :gitarr: håller på att samla grade till 10 gånger så mycket exp kostar 3000 har c:a 2600 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 ... e fortfarande fast:P kmr ingen stans just nu... gör som ni å fuska säger men d går ej.,.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Ja klarade spelet idag! Mycket bra slut! :D :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 28 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Kan ingen säga vad jah ska görA!! Det går inte att komma in i se abbey... Igår åkte jah o kollade i sylverant... mana tower var nersprängt och tower of salvation var borta... Är ni säkra på att jah ska till se abbey....för d går inte!!!!! Måste få svar nånstans :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Jag känner till Två kommande spel i serien, Tales of Eternia till PSP och Tales of Abyss(es) eller vad det heter till PS2 (läs nyaste Player1) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Jag känner till Två kommande spel i serien, Tales of Eternia till PSP och Tales of Abyss(es) eller vad det heter till PS2 (läs nyaste Player1) Häftigt! Man kanske ska köpa en PSP. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Ja köp en PSP, det ska jag göra PGA Tales of eternia, förresten så har det nog redan släppts i Japan och kommer nog komma till Europa i vinter :) Men jag väntar med PSP tills dess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 frezy, vad jag har hört kommer inte Tales of Eternia ens komma till USA :/... Så du får lira japansk version om du absolut måste ha det, kommer säkert gå att ladda ner översättningsfiler sen oxå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 hur slutade den? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 hur slutade den? :) Menar du Tales of Symphonia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Klarade d igår ;D tycker oxå d va bra slut ;D men... d måste komma en uppföljare... riktigt bra va d.,. Utanför striderna när gubbarana snackade o.s.v. ... var oxå riktigt riktigt bra ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Tänk vad lånt tid det måste ha tagit att göra spelet! Med alla repliker också vidare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg