åäö Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 snäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 snäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung: hjelp = hjälp snäla snälla liger = ligger Pokemon = Jag kör inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 snäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung: Men sluta rätta, man förstår ju iaf! Och vad gör du i Pokemon Forumet om du inte spelar Pokemon... Ps. Svara inte på min fråga Threeforce det skulle bara vara onödigt! Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 även om det e onödigt måste jag rätta dig MED! med att detta e GBA forum inget pokemon forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 oj :P aja men detta är GBA forum och orka skriva i detta inlägg om du inte spela pokemon. och du tråd skapare, om du tror att du inte får svar spamma inte utan bara vänta :P nån gång är det nån luffare som svarar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Era spammers <_< Och Wish_Maker, hur har du mage till att kalla mig för luffare? :P Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Du får bara leta på det finns inget annat sätt(möjligen att byta)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Och så finns ett val till: AR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Eller GS! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Finns överallt där det finns sjögräs! Jag fick leta en hel dag efter den. Extremt ovanlig"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 När jag har startat om så möter jag typ den som den första pokemon jag ser under vattnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 ja du har rätt, jag mötte först clamperl direkt första steget i sjögräset.. sen en till sen Relicanth, jag tycker inte den är ovanlig + att jag råka döda den första men hittade en till.. och innan jag starta om och skulle hitta Relicanth så hittade jag han men råka döda, sen andra gången 2 steg från den första platsen så fånga jag han.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg