Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Konstigt...Jag brukar möta Chinchou allra först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 det är lätt att möta relicanth :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Era spammers <_< Och Wish_Maker, hur har du mage till att kalla mig för luffare? :P Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE. ok men ska man gö dive eller surf eller snäla säg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Dive ska du använda och sen leta under vattnet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 22 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Dive ska du använda och sen leta under vattnet.. tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Era spammers <_< Och Wish_Maker, hur har du mage till att kalla mig för luffare? :P Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE. Bifoga inte bilder i onödan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 23 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Era spammers <_< Och Wish_Maker, hur har du mage till att kalla mig för luffare? :P Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE. ok <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nidorina Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Det brukar inte ta SÅÅÅÅ lång tid för mig att hitta Relicanth typ efter 7 steg brukar jag hitta den. Men den är bara lite ovanlig inte jätte ovanlig! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 ja du har rätt, jag mötte först clamperl direkt första steget i sjögräset.. sen en till sen Relicanth, jag tycker inte den är ovanlig + att jag råka döda den första men hittade en till.. och innan jag starta om och skulle hitta Relicanth så hittade jag han men råka döda, sen andra gången 2 steg från den första platsen så fånga jag han.. ok men var liger den där plasen non stans kan inte du säga det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Asså jag brukar bara dyka någonstans i närheten av Sootopolis City där brukar jag hitta Relicanth.. Han finns lite överallt faktiskt! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Det är lättast att hitta honom när man inte letar efter honom. Vet inte varför men så är det bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yeyinde Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Jag brukar ha problem med att komma IFRÅN den... den finns överallt där det finns sjögräs...i alla fall i mitt spel o jag har både ruby o sapphire :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg