thunder_man Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 hur får man febbas :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Haha, r/s/e versionen av Magikarp. :D Aja, såhär får du den. Du ska fiska på route 119. Inte jättevanlig, men inte jätteovanlig heller. Om du ska utveckla den, så ska den ha MAX status på Beauty. När den har MAX så kommer den utvecklas när den når NÄSTA nivå. Om den inte vill äta fler pokeblocks så måste du fånga en Feebas IGEN! ^__^ Hahahahaha. Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Föesök fånga den med Super Rod,för mig är den väldig ovanlig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Det är den för oss alla. Hehehe,för mig var det skitsvårt ^__^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) Jag försöker fånga den men jag möter den aldrig,jag har mött den å min gamla fil,men jag startade om!Jag tillochmed fångade den,och nu nät jag behöver den mer än någonsin,min kompis har alla pokemon på Sapphire förutom Febbas och dens utveckling! :( :( :( :( :( Redigerat 20 Augusti 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskarfuskis Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 vilka pokeblocks ska man anvenda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 För att utveckla den så ska man använda Beauty pokeblock! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 ja det är svårt att fånga feebas tycker jag :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Feebas är svår att hitta..har aldrig haft den..detsamma gäller Nosepass...letar fortfarande efter den >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yeyinde Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Feebas är svår att hitta..har aldrig haft den..detsamma gäller Nosepass...letar fortfarande efter den >_> Han (nosepass) finns i den grottan du hittar aron o abra. men du måste göra rocksmash på de trasiga stenarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Det är rätt,men jag kan ej hitta honom,den är väldigt ovanlig alltså. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jag hittar han as enkelt.. :S (Nosepass) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg